Սիրելի սովորողներ, «ԵԼՔ» ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻՑ․ ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ-ի շրջանակներում իրականացրեք հետևյալ

1-ին կանգառ. մեդիահմտութունների ներկայացում.

1-ին կանգառ․ մեդիահմտությունների ներկայացում

Ես կարողանում եմ աշխատել word-ով

Ահա իմ աշխատանքը word-ով

Ես կարողանում եմ աշխատել geogebra մաթեմատիկական ծրագրով

  • 2-րդ կանգառ. Ստեղծագործական աշխատանք։

    Տարվա ընթացքում մաթեմատիկա առարկայից իմ ամենասիրելի աշխատանքը Կոտորակների թեման է: (օրինակ` բանավոր հաշվարկ, գործնական աշխատանք, ֆլեշմոբյան խնդիրների բանավոր քննարկում): Մանրամասները՝ իմ պատրաստած տեսանյութում ( կամ ռադիոնյութում):
    Իմ պատրաստած տեսանյութ
  • 3-րդ կանգառ: Չափումներ. մակերեսի և պարագծի հաշվում

    Չափերիզի միջոցով  չափել եմ  քառակուսաձև սալիկի կողմը 30սմ:

    Սալիկի մակերեսը
    30×30=900 սմ քառ․ է:
    Սալիկի   պարագիծը` 30×4=120 սմ է:  

    Ուղղանկյան տեսք ունեցող առարկաներից ընտրել եմ սեղանը :
    Չափերիզի միջոցով  չափել եմ  լայնությունը` 60սմ, երկարությունը՝ 120սմ լայնությունը:
    Մակերեսը` 60×120=6020                  
    պարագիծը` 60×2+120×2=360սմ քառ․
  •  Արդյունքները տեսաֆիլմի կամ ֆոտոշարի հետ միասին   տեղադրել եմ  «Ելք ստուգատես» բաժնում։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *