Մայրենի

Երգել ես երգում եմ, դու երգում ես, նա երգում է, մենք երգում ենք, դուք երգում եք, նրանք երգում են։

միացնել ես միացնում եմ, դու միացնում ես, նա միացնում է, մենք միացնում ենք, դուք միացնում եք, նրանք միացնում եմ։

քայլել ես քայլում եմ, դու քայլում ես, նա քայլում է, մենք քայլում ենք, դուք քայլում եք, նրանք քայլում են։

խոսել եսխոսում եմ, դու խոսում ես, նա խոսում է, մենք խոսում ենք, դուք խոսում եք, նրանք խոսում են։

աղմկել ես աղմկում եմ, դու աղմկում ես, նա աղմկում ես, մենք աղմկում ենք, դուք աղմկում եք, նրանք աղմկում են։

քնել ես քնում եմ, դու քնում ես, նա քնում եմ, մենք քնում ենք, դուք քնում եք, նրանք քնում են։

գնել ես գնում եմ, դու գնում ես, նա գնում է, մենք գնում ենք, դուք գնում եք, նրանք գնում են։

նկարել ես նկարել եմ, դու նկարել ես, նա նկարել է, մենք նկարում ենք, դուք նկարում եք, նրանք նկարում են;

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *