Մայիս ամսվա Բնագիտության Հաշվետվություն

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
Բնագիտություն

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԲԱԶՄԱԶԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ, ՀՈՂԸ ԵՎ ԿԵՆԴԱՆԻ ՕՐԳԱՆԻԶՄՆԵՐԸ,Բույսերի կառուցվածքն ու կենսագործունեությունը,
Գյուղատնտեսություն, Չփում․ Չափման միավորներ,Մարմիններ, նյութեր, մասնիկներ,Երկրի օդային հագուստը

4.Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Ես ծաղիկ եմ տնկել, մանրադիտակով դիտել եմ առարկաների բջիջները, <<Կոլեուս>>-ենք տնկել, ես սովորեցի Կոլեուս տնկել, մանրադիտակով աշխատել։

5.Նշիր այգեգործական մի քանի գործիքներ և դրանց դիմաց գրիր նրանց
բահ-բահը օգտագործում են փորելու համար
փոցխ-աշնանային այգիների ավելորդ թափված տերևները հավաքելու համար
դույլ-ջուրը տեղափոխելու համար
մանգաղ-
մուրճ,
գերանդի։

6.Թվարկիր այն կանոնները, որոնք պետք է կիրառել գործիքներից օգտվելու ժամանակ։

7. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։
Այո

8. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել
5 ֆլեծմոբ

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *